Terug op eigen bodem

6 maart 2013 - Hyderabad, India

IMG_0050

Na het mega mooie Dubai zijn we vertrokken in een kleiner vliegtuig. Het duurde even voor dat we de lucht in konden. 1. Eén van de deuren sloot niet goed. Na een half uurtje konden we vertrekken. Deze keer zaten we met z'n tweeën gezellig naast elkaar op weg naar Hyderabad. 2. We stonden in de file .Ja dat kan ook met vliegtuigen. Daar door liepen we een vertraging op van ruim een uur, maar we hadden een mooie vlucht. We konden het ochten gloren heel goed zien opkomen. Prachtig mooi, daar werden we wel even stil van, al gauw kwam de grote stad Hyderabad in zicht. We hadden in Nederland al met een vriend van ons afgesproken dat hij ons op zou wachten. Nadat we de koffers van de band hadden gepakt en richting uitgang liepen werden we al geroepen door de vriend. Hij had zijn kamergenoot ook meegenomen. Het was ontzettend leuk om hem in het echt te zien.

IMG_0064

We verlieten de aankomst/vertrek hal en gingen een rustig plaatsjes op zoeken om verdere plannen te maken.

We hadden best nog wel even de tijd om wat te eten dus toen hadden de jongens een taxi geregeld en zijn we Hyderabad city in gereden. Wat een drukte op straat. Geluiden, geuren en kleuren kwamen toch wel een beetje bekend voor. Jelle en ik maakten ons best wel een beetje druk om onze koffers

.IMG_0082We moesten ons niet zoveel zorgen maken het kwam goed zei de taxi chauffeur. Na de lunch zijn we naar het treinstation gereden in Secunderabad. Daar moesten we op de trein stappen om vervolgens in Ongole uit te stappen.

Volgende keer hoop we u/jullie op de hoogte te houden over de trein reis.

Tot gauw!

1. Antje:
    7 maart 2013
    Wat een indrukken!! En wat een mooie titel hebben jullie boven dit bericht.... Ik hoop en ik denk dat het ook al wel gebeurd, dat je je zus en broers hebt gezien! De foto's zijn prachtig! Ik kijk uit naar het volgende bericht!
    Genacht hoor!
  2. Antje:
    7 maart 2013
    Ooh, Sarita, ik zie net de foto van jou en je zus op Facebook.......wat
    geweldig...geen woorden voor!
  3. Janneke:
    8 maart 2013
    Ha, wat fijn dat jullie deze reis kunnen maken. Een hele belevenis! Ik hoop dat jullie het goed naar de zin hebben daar! Hartelijke groet, Janneke vanuit BR
  4. Tineke:
    Ha Jelle en Sarita

Het is geweldig dat je nu je eigen familie kunt ontmoeten. Geniet er maar van.

Groeten van Paulus en Tineke
  5. Danny:
    Ha Sarita en Jelle,
    Leuke fotos hoor geniet er van!
  6. Danny:
    Koffers

Ik kan me herinneren dat pa in India ook een keer een koffer in de taxi had laten staan. Gelukkig kwam dezelfde chauffeur hem nog terugbrengen! Tja Indiase mensen zijn altijd betrouwbaar :-)
  7. Sophia Bontkes:
    10 maart 2013
    Wat al een geweldig verhaal. Aan de foto,s te zien een mooi land. Het spannendste -denk ik - moet nog komen: de ontmoeting met jullie familie. Heel veel plezier en geniet er nog even van. (hier ligt sneeuw).

Groetjes vanaf Lijkant 44.
  8. Wouter en Willie:
    10 maart 2013
    Beste Sarita en Jelle. Het lijkt ons een geweldige gebeurtenis en een emotioneel avontuur om het land van geboorte en je bloedeigen familie zo te mogen zoeken en te ontmoeten. We lezen met veel plezier de berichten op het blog en op Facebook en genieten en beleven zo met jullie mee. Groet uit het nu weer volop winterse Nederland