Dag 1.Reizen en aankomst in India ๐Ÿ‡ณ๐Ÿ‡ฑโœˆ๏ธ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ณ

17 december 2023 - Vijayawada, India

Dag lieve familie en vrienden,ย

Vandaag is het de derde Advents Zondag.ย

Op weg naar het Kerstfeest.ย

Zo wat een prachtige dagen hebben we gehad.ย

We hadden mooie vluchten, weinig tot niks last van luchtzakken, wel wat vertraging maar dat maakte de piloten wel weer goed door flink wat gas erop te zetten.ย

We zijn begonnen met ons vertrek vanaf de bult te rijden naar Brussel. Onderweg kwamen we in een file te staan maar we waren wel aardig op tijd door de douane heen. In Brussel zouden Jelle en ik ons voegen bij Danny met zijn kinderen. Zo vormden we een groep van 8 personen. Heel gezellig! Onze vlucht naar India ging van Brussel naar Hyderabad (hoofdstad van Andhra Pradesh) maar we hadden 1 tussenstop in Doha ๐Ÿ‡ถ๐Ÿ‡ฆ (6 vlieguren) Wat een mega airport is dat! Wel heel fijn want daar konden we onze benen strekken. Onze winterschoenen inruilen voor onze slippers. Vanaf Doha vlogen we naar Hyderabad ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ณ Ongeveer 4 uur vliegen.

Wat mij weer overkwam ๐Ÿซฃ bij het inchecken vonden ze (douane) het het nodig om mijn handbagage onderin het vliegtuig te stoppen. Ik was een beetje moe en dacht komt wel goed, maar kreeg toch wel een beetje een onrustige gevoel in mijn buik, want ja alles wat je juist dichtbij je wil houden zat in mijn handbagage (koffertje) gelukkig had ik een schoudertas bij me waar mijn paspoort en visum en mijn medicatie voor 2 dagen in zat. Toen kwamen we aan in Hyderabad. Direct bij de douane kreeg ik mijn handbagage terug wat was ik blij!ย

Van Hyderabad vlogen we met een propeller vliegtuigje naar Vijayawada, eind bestemming (krap uurtje vliegen dus opstijgen en landen)ย

En direct na de douane werden we hartelijk ontvangen door een broer van Danny. Met onze andere bagage, grote koffers werden we buiten opgewacht door de rest van Danny's familie, wat een warm welkom! Ze stonden er allemaal โค๏ธย

We werden verdeeld over twee taxi's en gingen naar het hotel. En wat was het fijn om weer terug te zijn, op eigen bodem. De warmte, de drukte op de straat overal mensen. Alles leefde. Het was weer thuiskomen ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ณโค๏ธย

Eenmaal in het hotel aangekomen hebben we onze koffers geleegd en zijn we door even bij gekomen. Heerlijk onze zweetdruppels af kunnen spoelen onder een heerlijke regendouche. Dat was ook echt nodig. Mijn voeten waren zo opgezet door het rechtop zitten tijdens de vlieguren. Toen hebben we familie opgebeld om te laten weten dat we goed aangekomen waren in India. Iedereen was blij en wij dankbaar voor de bewaring en sparing van onze God op onze heen reis ๐Ÿ™๐Ÿฝย

Wordt vervolgdย

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Fotoโ€™s

1. Wiepie:
    17 december 2023
    Leuk om mee te lezen met jullie reis โค๏ธ
  2. Arianne:
    17 december 2023
    Wat leuk dat ook Danny en zijn kinderen mee zijn. Goede reis verder!
  3. Jelle en Sarita:
    @Wiepie โค๏ธ
    @Arianne wij reizen met Danny mee ๐Ÿ˜‰
  4. Pa en ma:
    17 december 2023
    Leuk dat we mee kunnen lezen! We zijn nu al benieuwd naar de rest, al hebben we de foto's van de bruiloft al gezien en de appjes gelezen. Geniet ervan, nu nog met z'n achten. Goede zondag! pa en ma
  5. Jelle en Sarita:
    17 december 2023
    Dank jullie wel! Jullie ook een goede Zondag en we houden jullie op de hoogte via onze familie telegram groep.
    ๐Ÿ™๐Ÿฝ๐Ÿ˜˜
  6. Janneke de Vrij:
    17 december 2023
    Ha Sarita en Jelle, van een afstand lees en geniet ik mee! Een hele mooie/fijne tijd verder toegewenst!
    Groetjes Janneke
  7. Ria ten Hove:
    17 december 2023
    Wat leuk zeg om mee te lezen!!
    Ik heb net tante Wil en oom Wim voorgelezen ๐Ÿ˜‰
    We genieten mee.
    Fijne tijd in ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ณ
  8. VCU:
    22 december 2023
    He Jelle, en Sarita,
    Ook als collega's vinden we het leuk om mee te lezen en te kijken met jullie belevenissen.
    Goede reis verder!