Opnieuw naar India

20 november 2023 - Urk, Nederland

❤️ Lieve familie en vrienden,

🎄🇮🇳 We hopen weer samen naar India te gaan. Familie bezoek. Het wordt een warme Kerst. Hoe dat eruit gaat zien is voor ons ook nog een verrassing, maar dat het weer een onvergetelijke ontmoeting wordt staat vast. We kijken er naar uit!

✅ Vooraf moet er weer van alles geregeld worden, Visum, vaccinaties, bevestigingen van hotels en taxi's.

👴🏻👵🏾Deze keer is het toch anders minder zorgen voor de achter blijvers. De kinderen zijn inmiddels volwassen en 2 van onze dochters zijn getrouwd en we zijn ook al Bèbe (opa) en Oma geworden. Was lijstjes en andere taken lijstjes liggen klaar.

🙄📝Toch blijft je denken tot dat je in het vliegtuig stapt ben ik niks vergeten, want dan houd het regelen op. En kunnen we gaan genieten van de nieuwe reis.

🫣 😴En door deze reisblog hopen we jullie weer mee te nemen. Tenminste als ik niet ondertussen in slaap gevallen ben, dat was vaak op reis 1 het geval. Zo moe van alle indrukken.

🛫 🇮🇳 Onze reis start officieel op 13 december dan hopen we te gaan vliegen

Liefs 😘

2023_11_20_08_14_52_461

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke Weerstand:
    21 november 2023
    Wat spannend Sarita maar wat zal het je goed doen. We wensen je samen met je man heel veel zegen toe nu en straks. Groetjes, Anneke & Albert
  2. Heleen Van der Maas:
    22 november 2023
    Wat een mooi vooruitzicht.
  3. Pauline van Essen:
    25 november 2023
    Succes met de voorbereidingen, Sarita! Samen een heel fijne tijd toegewenst met mooie ontmoetingen! God zij met jullie!