Namasté

19 februari 2013 - Urk, Nederland

Indiabewerkte foto Jelle &  SaritaUrk

Namasté (gegroet),

Vandaag over 2 weken hopen we te vertrekken naar India. (5 Maart 2013)

We zijn druk met de allerlaatste voorbereidingen, uit ervaring weet ik (Sarita) dat de laatste week de meest drukste week is, dus daarom wil ik nu zoveel mogelijk alles al in kannen en kruiken hebben, we hebben toch vakantie en de kinderen denken graag mee en ondanks dat ze hier achter blijven helpen ze ons graag een handje mee.

Kinderen

We hebben 2 weken voor deze reis uitgetrokken, omdat we veel reis uren moeten maken. (5 Maart - 19 Maart). Het zullen indrukwekkende weken worden die we graag met jullie willen delen via deze weg.

Een hartelijke groet,

Jelle & Sarita

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cobie:
    19 februari 2013
    Fijn dat we op deze manier met jullie 'meereizen' en jullie belevenissen kunnen/mogen volgen.
    Wij wensen jullie een hele voorspoedige reis en kijken uit naar jullie verhalen D.V.
    groeten, Lub en Cobie.
  2. Pauline:
    20 februari 2013
    Sarita en Jelle, succes met de voorbereidingen en een goede periode in India toegewenst! Je zult er wel naar uit zien! God zij met jullie! Groetjes, Pauline
  3. Antje:
    20 februari 2013
    God's zegen toegewenst!
  4. Heleen Van der Maas:
    21 februari 2013
    Veel succes met voorbereiding en alvast goede reis. heel spannend voor jullie maar wel heel mooie ervaring. hartelijke groet