Alvast een bedankje

4 maart 2013 - Urk, Nederland

Genietend van een lekkere grote beker thee, plaats ik weer een nieuw bericht.

Voor dat we D.V. dinsdag 5 Maart 2013 (morgen) vertrekken willen wij alvast iedereen hartelijk bedanken die aan deze India reis hebben mee geholpen. Hetzij; financieel, verstrekken van visum informatie, het boeken van tickets, reserveren van hotels, medicijnen/reis adviezen, lenen van koffers, leuke reacties, giften, kaarten en niet te vergeten de mensen die 2 weken lang zorg willen dragen voor onze 5 kinderen. Er zijn nog zoveel meer dingen te veel om op te noemen. Wij waarderen jullie hulp enorm. Maar bovenal danken wij God die alles zo bestuurd heeft! Wij mogen weten dat Hij ons zal begeleiden, hoe mooi en zwaar het ook zijn zal.

Zijn wacht, waarop men hopen mag, Zal, daarzij u bedekt en u ter schaduw strekt. De maan bij nacht, de zon bij dag, in koud'en gloed vermind'ren. Opdat zij u niet hind'ren. Psalm 121 vers 3

Mijn beker is inmiddels leeg, tijd om de laatste dingen voor te bereiden.

Een hartelijke groet,

Jelle & Sarita

1. Niek:
    4 maart 2013
    Veel succes morgen sis! Goede reis alvast!
  2. Sjaak en Mirjam:
    4 maart 2013
    Jelle en Sarita goede reis en mag het zo zijn dat alles wat jullie hopen te verwachten ook mag gebeuren. gr van 32
  3. Marieke:
    Goede reis !
  4. Marloes:
    4 maart 2013
    Sarita en Jelle we wensen jullie een hele goede reis toe en bovenal een behouden aankomst.geniet ervan.hartelijke groet marloes
  5. Magda:
    4 maart 2013
    Hallo Jelle en Sarita, een goede reis en verblijf toegewenst!! Groeten Magda Wolf
  6. Jacob post:
    4 maart 2013
    Gods zegen toegewenst op jullie reis.
    Ik zie jullie morgen wel. ;)
  7. Pa en ma:
    4 maart 2013
    Slaap lekker vannacht, goede reis morgen en een fijne tijd gewenst in India! Heel hartelijke groeten aan de familie daar! Tot skyps.
  8. Antje:
    Genietze!
    groetjes Antje
  9. Arianne:
    4 maart 2013
    Een hele goede reis en tijd daar toegewenst!
  10. Oom leen en tante To:
    4 maart 2013
    Een goede vlucht en mooie reis .groetjes uit Zwijndrecht.
  11. Tante Greetje en oom Kees.:
    Lieve Sara en Jelle
    Ontvang alles wat jullie zien ,horen ruiken,voelen,proeven,met een groot en wijd hart .Zodat jullie zoveel mogelijk herinneringen,mee naar huis mogen nemen.

De HEERE zij met jullie .
  12. Cobie:
    5 maart 2013
    In gedachten zijn we bij jullie als straks de grote reis start...
    We bidden voor jullie voor een goede reis en een behouden aankomst in India...
  13. Magazijn TCD:
    5 maart 2013
    Ook van ons een goede reis Jelle en Sarita.
  14. Karin:
    5 maart 2013
    denk veel aan jullie vandaag!
  15. Pa en ma:
    5 maart 2013
    Leuk om jullie even gesproken te hebben in Dubai. Goede reis verder. We volgen het schema op de voet. Probeer straks wat te slapen. Groetjes!
  16. Dave van urk:
    9 maart 2013
    zit nu ook in India zit momenteel in Deesa in prov. guarat.
    dit ligt +/- 600 km boven mumbai. elke keer weer wennen aan de cultuur verschillen ik zeg wel eens wij hebben een horloge maar hier hebben ze de tijd.
    Geniet er nog maar van.